Halaman

Minggu, 04 November 2012

My Moon

Title : Bulan yang suci dengan keajaiban didalamnya
Penuh berkah 30 hari
Dibuat : 04/11/2012 20:44:29
Writer : prayed 

20 hari tanpa ada sesuatu yang salah
Tinggal setengah tuk menjadi berjaya
Meninggalkan semua yang salah
Menjadi seorang yang bertaqwa
Namun aku tak mau sudahi permainan ini
ingin ku menjadi bersih dengan suci
mampukah aku?
Mampukah diri ini tuk berjuang
melawan apa yang harus di lawan
semua tergantung niat yang sungguh2 saja
akankah ini berakhir dengan indah
perlukah aku berfikir?
Ataukah perlu bertindak?
Aku takut jika bulan ini hilang
Hilang lah sudah semua yang ku rencanakan
Aku takut akan jatuh dalam jurang yang sama lagi
Begitu berat tuk merangkak ke permukaan
Ketika aku sampai keatas
Begitu mudah samapai ke jurang kegelapan



Tidak ada komentar: